Tradiční materiály vs. současné technologie / tradiční technologie vs. současné materiály – MgA. Lucie Trejtnarová
MgA. Lucie Trejtnarová
Disertační práce
Tradiční materiály vs. současné technologie / tradiční technologie vs. současné materiály
Anotace:
Oblasti produktového designu, výroby, marketingu a distribuce vyžadují v současné době rychlé reakce na změny, které přicházejí každý den. Tyto změny se projevují měnící se dynamikou a vztahem mezi fyzickým a digitál- ním prototypováním, materiálovými inovacemi a výrobou produktů. Takové procesy směřují k opětovnému zapojení a zainteresování zákazníka/spotřebi- tele do aktivní role pro design a produkci …víceAbstract:
The contemporary landscape of product design, manufacture, marketing and distribution is characterised by rapid changes, manifested through the shifting dynamics between the physical and digital prototyping, material innovations and product manufacturing. In turn, these processes are looking towards reen- gaging the customer/consumer in an active and individualized role. Yet a further role is played …víceKlíčová slova
Design a výroba obuvi výzkum produkt materiál technologie 3D technologie digitalizace.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TREJTNAROVÁ, Lucie. \textit{Tradiční materiály vs. současné technologie / tradiční technologie vs. současné materiály}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/boio73/.
Jak správně citovat práci
Trejtnarová, Lucie. Tradiční materiály vs. současné technologie / tradiční technologie vs. současné materiály. Zlín, 2022. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíDoktorský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”.
Yulia Rezaeva -
Exteriérový mobiliář z betonu - design a výroba
Barbora Bělohlávková -
Dřevěné brýlové obruby / design a výroba
Jan Černý -
Návrh a výroba trvalých preparátů a jejich využití ve výuce přírodopisu na základní škole
Daniela Handlířová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová