Tradiční materiály vs. současné technologie / tradiční technologie vs. současné materiály – MgA. Lucie Trejtnarová
MgA. Lucie Trejtnarová
Doctoral thesis
Tradiční materiály vs. současné technologie / tradiční technologie vs. současné materiály
Abstract:
Oblasti produktového designu, výroby, marketingu a distribuce vyžadují v současné době rychlé reakce na změny, které přicházejí každý den. Tyto změny se projevují měnící se dynamikou a vztahem mezi fyzickým a digitál- ním prototypováním, materiálovými inovacemi a výrobou produktů. Takové procesy směřují k opětovnému zapojení a zainteresování zákazníka/spotřebi- tele do aktivní role pro design a produkci …moreAbstract:
The contemporary landscape of product design, manufacture, marketing and distribution is characterised by rapid changes, manifested through the shifting dynamics between the physical and digital prototyping, material innovations and product manufacturing. In turn, these processes are looking towards reen- gaging the customer/consumer in an active and individualized role. Yet a further role is played …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TREJTNAROVÁ, Lucie. \textit{Tradiční materiály vs. současné technologie / tradiční technologie vs. současné materiály}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/boio73/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Trejtnarová, Lucie. Tradiční materiály vs. současné technologie / tradiční technologie vs. současné materiály. Zlín, 2022. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsDoctoral programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design
Theses on a related topic
-
Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”.
Yulia Rezaeva -
Exteriérový mobiliář z betonu - design a výroba
Barbora Bělohlávková -
Dřevěné brýlové obruby / design a výroba
Jan Černý -
Návrh a výroba trvalých preparátů a jejich využití ve výuce přírodopisu na základní škole
Daniela Handlířová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová