Analýza webu vybraných firem a jejich porovnání – Filip Vocásek
Filip Vocásek
Bachelor's thesis
Analýza webu vybraných firem a jejich porovnání
Web site analysis of selected companies and their comparsion
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá webovou analytikou firemních webů stejného zaměření. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které se týkají oblasti webové analytiky od nejznámějších nástrojů analýzy až po nejpoužívanější metody testovaní společně s vlastnostmi webových stránek. V praktické části jsou stanovena kritéria, která jsou ohodnocena cílovou skupinou respondentů pomocí dotazníkového …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with web analytics of corporate websites of the same focus. The theoretical part describes the basic terms of web analytics from the best-known analysis tools to the most used test methods together with the properties of the websites.The practical part sets out the criteria that are evaluated by the target group of respondents using a questionnaire survey on four selected …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Společenské náklady jako kritérium pro stanovení výše spotřební daně na alkohol
Drahoš Šikola -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop pro firmu Lupr
Kristijan Komínek -
E-shop - nová forma distribuce ve firmě DEF-TEC
Jan Kozák -
Analýza vlivu influencerů na malý e-shop s náramky
Marek Fanta -
Rozvoj business modelu malé firmy s důrazem na e-shop
Štěpán Vala
Názov
Vložil
Vložené
Práva