Mgr. Jitka ABŠNAJDROVÁ

Master's thesis

Propagace léčiv-etika nebo komerce

Free-selling medicines advertising - ethics or commerce
Abstract:
Smyslem této práce bylo postihnout současnou situaci na poli propagace volně prodejných léčivých přípravků, její rozbor, analýzu. Poskytnout na tuto situaci různé úhly pohledu, jak z hlediska tvůrců komunikačních aktivit, tak z pohledu konečných spotřebitelů. Tyto dva úhly pohledu pak doplnit o zákonná ustanovení, která se k tomuto tématu vztahují a také o doporučení specifikovaná subjekty samoregulace …more
Abstract:
The sense of my thesis is to find out the situation on scene of the free-selling medicines (medicines selling without prescription) advertising. And also make the analysis. Next, provide the couple of wievs, which exists on that problem. One of them is a wiev of the advertising experts and subjects who product the advertising materials. The second one is a wiev of consumers who are using the free-selling …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2007
Identifier: 2698

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2007
  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ABŠNAJDROVÁ, Jitka. Propagace léčiv-etika nebo komerce. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications