Propagace léčiv-etika nebo komerce – Mgr. Jitka ABŠNAJDROVÁ
Mgr. Jitka ABŠNAJDROVÁ
Diplomová práce
Propagace léčiv-etika nebo komerce
Free-selling medicines advertising - ethics or commerce
Anotace:
Smyslem této práce bylo postihnout současnou situaci na poli propagace volně prodejných léčivých přípravků, její rozbor, analýzu. Poskytnout na tuto situaci různé úhly pohledu, jak z hlediska tvůrců komunikačních aktivit, tak z pohledu konečných spotřebitelů. Tyto dva úhly pohledu pak doplnit o zákonná ustanovení, která se k tomuto tématu vztahují a také o doporučení specifikovaná subjekty samoregulace …víceAbstract:
The sense of my thesis is to find out the situation on scene of the free-selling medicines (medicines selling without prescription) advertising. And also make the analysis. Next, provide the couple of wievs, which exists on that problem. One of them is a wiev of the advertising experts and subjects who product the advertising materials. The second one is a wiev of consumers who are using the free-selling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2007
Identifikátor:
2698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ABŠNAJDROVÁ, Jitka. Propagace léčiv-etika nebo komerce. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Etika a reklama - případ reklamy na léčivé přípravky
Libuše Drešlová -
Etika reklamy: série publicistických rozhovorů pro Respekt
Anna Foltýnová -
Etika a reklama ve farmacii
Gabriela Modráčková