Analýza projevů dysgrafie v průběhu vzdělávacího procesu – Bc. Vilma Ottová
Bc. Vilma Ottová
Master's thesis
Analýza projevů dysgrafie v průběhu vzdělávacího procesu
Analysis of the disgraphia manifestations in educational process
Abstract:
Ottová, Vilma: Analýza projevů dysgrafie v průběhu vzdělávacího procesu, diplomová práce. Brno, PdF MU 2007, s. 93, vedoucí práce: Mgr. Dana Brožová. Diplomová práce analyzuje projevy specifické poruchy učení – dysgrafie ve vzdělávání i osobnostním rozvoji a zkoumá způsob, jakým se s touto problematikou jedinec vyrovnává v průběhu celého života. Klíčová slova:Abstract:
Ottová, Vilma: Analysis of the dysgraphia manifestations in educational process, diploma thesis. Brno, PdF MU 2007, s. 93, under the supervision of Mgr. Dana Brožová. This diploma thesis analyzes the manifestations of specific learning breakdown – dysgraphia – in education and personal development and examines the manner with which the individual deals with the problems in the course of his or her …moreKeywords
Speciální pedagogika vývoj jedince edukační proces specifické poruchy učení dysgrafie grafomotorika reedukace kompenzace projevy. Special pedagogy development of an individual educational process specific breakdowns in learning dysgraphia graphomotorics reeducation compensation manifestations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rsueb/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2007
- Supervisor: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Projevy vývinového stresu na bázi lební
Ivana Kolényová -
Speciální poruchy učení - diagnostika a náprava u dětí na prvním stupni základní školy
Kristýna Lamborová -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Grafomotorika u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Martina Čápová