Dominika Skurová

Master's thesis

Návrh marketingové komunikace nadačního fondu

Marketing Communication Design for Endowment Fund
Abstract:
Cílem práce je na základě marketingového výzkumu navrhnout doporučení v oblasti marketingové komunikace nadačního fondu, prostřednictvím výsledků analýzy obecných postojů respondentů, které mají souvislost s činnostmi neziskových organizací a nadačních fondů, a také analýzy současného stavu marketingových aktivit a činností Nadačního fondu Petra Zoubka.
Abstract:
The aim of the work is based on marketing research to propose recommendations in the field of marketing communication of the endowment fund, through the results of analysis of general attitudes of respondents related to the activities of non-profit organizations and endowment funds, as well as analysis of the current state of marketing activities and activities.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2020
  • Supervisor: Petr Baránek
  • Reader: Jakub Řeřicha

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod