Vizuální komunikace, funguje to – BcA. Martina CEJPOVÁ
BcA. Martina CEJPOVÁ
Diplomová práce
Vizuální komunikace, funguje to
Visual communication, it works
Anotace:
Cílem teoretické části diplomové práce je zorientovat se v oblasti současného grafického designu v obecné rovině Zmapovat jeho potenciál. Jaký přínos může mít pro společnost. Reflektovat jeho vnímání a využívání. Tento výzkum slouží jako podklad pro manifestaci významu komunikačního designu v dnešní společnosti ve snaze přispět k revitalizaci tohoto oboru v Česku. Cílem praktické části diplomové práce …víceAbstract:
The aim of the theoretical part of the present diploma thesis is, in general, to give an insight into and familiarize with the field of contemporary graphic design. Likewise, to map its potential. To point out what benefit it can provide to our society and reflect its perception and use. This research should serve as a basis for demonstrating the importance of communication design in today's society …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. ak.mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CEJPOVÁ, Martina. Vizuální komunikace, funguje to. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Vizuální komunikace Národního památkového ústavu
Jana Sonntágová -
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
Jiří Krov -
Česká identita a demokracie po roce 1990 v programech českých politických stran
Tadeáš STRAŠÍK -
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
Jan Herzig -
Identita 2. generace mladých Vietnamek a Vietnamců žijících v České republice
Lucie Hubertová -
Identita policejní organizace
Patrik Machalík -
Identita vietnamských adolescentů v ČR
Tien Nam Nguyen