Měření hodnoty vybrané značky – Vladyslava Molodzinovska
Vladyslava Molodzinovska
Bakalářská práce
Měření hodnoty vybrané značky
Measuring brand equity of Kingswood.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je měření současné výkonnosti značky Kingswood na základě prvků vnímaného marketingového mixu a dimenzí hodnoty značky, jimiž jsou loajalita ke značce, vnímaná kvalita a povědomí o značce s asociacemi spojenými s ní. V teoretické části bakalářské práce se vysvětluje vícerozměrný koncept hodnoty značky a jsou představeny dosavadní výsledky měření vztahů mezi prvky marketingového …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to measure the current brand equity performance of Kingswood based on perceived marketing mix elements and brand loyalty, perceived quality, and brand awareness with associations. The literary review casts light on the concept of brand equity and its dimensionality and focuses on findings from the previous studies on the relationships between perceived marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Terézia Bobošová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu.
Eliška Kmochová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová -
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
Dominika Prchlíková -
Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku
Ondřej Linhart