Bc. Tomáš Hokr, M.Sc.

Diplomová práce

Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé

Customer satisfaction and loyalty to a specific brand
Anotace:
Obsahem diplomové práce je zkoumání spokojenosti a loajality zákazníků k vybrané značce po teoretické a následně i praktické stránce včetně předložení návrhů autora ke zlepšení. Pro účely zpracování tématu byla oslovena značka NESCAFÉ z potravinářské společnosti Nestlé. V teoretické části jsou popsány jednotlivé pojmy související s touto problematikou, kupříkladu hodnota obchodní značky, vztah mezi …více
Abstract:
The content of the diploma thesis is to examine customer satisfaction and loyalty to the selected brand from a theoretical and subsequently practical point of view, including the submission of the author's suggestions for improvement. The NESCAFÉ brand from the Nestlé food company was approached for the purpose of elaborating the topic. The theoretical part describes the individual concepts related …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hokr, Tomáš. Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku