Vladyslava Molodzinovska

Bachelor's thesis

Měření hodnoty vybrané značky

Measuring brand equity of Kingswood.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je měření současné výkonnosti značky Kingswood na základě prvků vnímaného marketingového mixu a dimenzí hodnoty značky, jimiž jsou loajalita ke značce, vnímaná kvalita a povědomí o značce s asociacemi spojenými s ní. V teoretické části bakalářské práce se vysvětluje vícerozměrný koncept hodnoty značky a jsou představeny dosavadní výsledky měření vztahů mezi prvky marketingového …viac
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to measure the current brand equity performance of Kingswood based on perceived marketing mix elements and brand loyalty, perceived quality, and brand awareness with associations. The literary review casts light on the concept of brand equity and its dimensionality and focuses on findings from the previous studies on the relationships between perceived marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Terézia Bobošová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and management / Trade management