Vizuální styl a marketingové strategie pro Český svaz pozemního hokeje – Adéla Jelenová
Adéla Jelenová
Bakalářská práce
Vizuální styl a marketingové strategie pro Český svaz pozemního hokeje
Visual style and marketing strategies for field hockey federation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením nového vizuálního stylu pro již fungující sport pozemní hokej. Nejprve popisuje současný vizuální i marketingový stav tohoto sportu v České republice. Následně porovnává vizuální i propagační fungování pozemního hokeje v jiných zemích a také analyzuje jiné sporty v České republice. V praktické části je prezentace mých návrhů na lepší (nejen vizuální) komunikaci …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a new visual style for the already functioning field hockey sport. At first, describes the visual and marketing state of the sport in the Czech Republic. Then compares the visual and promotional functioning of other countries of field hockey in the country and also analyses other sports in the Czech Republic. In practical terms, there's a presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Roreček
- Oponent: Martin Charvát
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Grafický design zpravodajství České televize v kontextu mediální konvergence (produktová práce)
Vít Zemčík -
Grafický design a Petr Babák
Kateřina Nováčková -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková -
Vizuální styl festivalu Zlin Design Week
Diana Randjaková
Název
Vložil
Vloženo
Práva