Využití problémového vyučování při výuce účetnictví na středních školách – Marie Fišerová
Marie Fišerová
Doctoral thesis
Využití problémového vyučování při výuce účetnictví na středních školách
The Use of Problem-based Teaching in Accounting Education in Secondary Schools
Abstract:
Disertační práce se zabývá možnostmi uplatnění výukových metod, jež nabízí koncepce problémového vyučování, při výuce účetnictví na obchodních akademiích a ekonomických lyceích. Hlavním cílem této výuky by mělo být především vytváření účetního myšlení jako důležité součásti ekonomického myšlení studentů. Problémové vyučování je vhodné využít při výkladu témat, která jsou stěžejní pro pochopení základních …moreAbstract:
This dissertation deals with the possibilities of using the teaching methods offered by the concept of teaching through problem solving in accounting education in business academies and economic lyceums. The main aim of this type of teaching should be above all the introduction of accounting as an important part of the students' economic thinking. The use of problem-based teaching is especially useful …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27933
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2010
- Supervisor: Miloslav Rotport
- Reader: Hana Vomáčková, Dana Kubíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27933
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Finance a účetnictví / Teorie vyučování ekonomických předmětů
Theses on a related topic
-
Časové rozlišování výnosů a nákladů v účetnictví a jeho vztah k hospodářskému výsledku
Eliška Vodhánělová -
Promoting Thinking Skills with Problem-Solving Tasks with Short Stories
Miki Kano -
Aplikace akruálního principu v účetnictví
Tomáš Brabec -
Problémové vyučování v předmětu účetnictví v kontextu experimentálního ověření případové studie
Michaela Beránková -
Využití problémového vyučování v předmětu účetnictví na obchodních akademiích
Aneta Hezinová -
Postup při výuce kalkulací a vnitropodnikového účetnictví na střední škole
Karolína Klusáčková -
Didaktická analýza učiva o mzdách v předmětu Účetnictví na obchodních akademiích
Lucie Janovská