Promoting Thinking Skills with Problem-Solving Tasks with Short Stories – Mgr. Miki Kano, BA
Mgr. Miki Kano, BA
Diplomová práce
Promoting Thinking Skills with Problem-Solving Tasks with Short Stories
Promoting Thinking Skills with Problem-Solving Tasks with Short Stories
Anotace:
Abstract The aim of this thesis, Promoting Thinking Skills to Young Learners with Problem-Solving Tasks through Short Stories, is to illustrate practical use of the revised Bloom’s taxonomy to design activities for teaching thinking skills and to find out find whether and how problem-solving tasks promote pupils’ thinking skills. The theoretical part characterizes young learners and their cognitive …víceAbstract:
Abstract The aim of this thesis, Promoting Thinking Skills to Young Learners with Problem-Solving Tasks through Short Stories, is to illustrate practical use of the revised Bloom’s taxonomy to design activities for teaching thinking skills and to find out find whether and how problem-solving tasks promote pupils’ thinking skills. The theoretical part characterizes young learners and their cognitive …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jgf2u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KANO, Miki. \textit{Promoting Thinking Skills with Problem-Solving Tasks with Short Stories} [online].
Brno, 2017 [cit. 2021-03-06]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/p85wmp/>.
Diplomová práce.
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Analysis between Theoretical Leadership Characteristics Envisioned for the 21st Century by Leadership Theorists and those held by final year Master Students.
Jasna Brkic -
Underground to Everywhere: The London Underground in British Urban Fantasy at the Turn of the 21st Century
Monika Markéta Šmídová -
Sherlock Holmes as a Phenomenon of the 21st Century
Adéla Červenková -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec -
Reading in ELT: A Comparison of 20th and 21st Century Course Books in the Czech Secondary School Context
Kristina Alešová -
Výchovné koncerty na počátku 21. století Educational concerts at the beginning of the 21st century
Jan TRUNEC