Virální a guerillový marketing v kultuře – Martina Moudrá
Martina Moudrá
Diplomová práce
Virální a guerillový marketing v kultuře
Viral and Guerilla Marketing in Culture
Anotace:
Diplomová práce Virální a guerillový marketing v kultuře vychází z definice virálu coby cesty šíření informací a guerilly jakožto přístupu k marketingu. Virální šíření sdělení je staré jako reklama sama, ale nová média sdílení informací poskytla další rozměr a kontext. Virální a guerillový marketing představují pro umělecké organizace nevyužitý potenciál, protože kultura může pro tyto účely využívat …víceAbstract:
Master´s thesis Viral and Guerilla Marketing in Culture rises on the definiton of viral marketing as a way of spreading information and guerilla marketing as an attitude. Viral spreading of the information is as old as the advertisment itself but new media provided another dimension and context. For art viral and guerilla marketing represent utilized capacity as culture can take advantage of its viral …víceKlíčová slova
marketingKlíčová slova
kulturaKlíčová slova
virální marketingKlíčová slova
umění a médiaKlíčová slova
guerilla marketingKlíčová slova
reklama a propagace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7448
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
- Vedoucí: Vlastimil JEŽEK
- Oponent: Jiří SULŽENKO
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková