Komparace klimatu tříd na základních waldorfských a státních školách – Iva JASKULOVÁ
Iva JASKULOVÁ
Master's thesis
Komparace klimatu tříd na základních waldorfských a státních školách
Comparison of classroom climate in elementary Waldorf and state schools
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou klimatu tříd, kdy se pomocí dotazníkové metody snažíme zjistit, jaké třídní klima panuje na druhém stupni běžné základní školy a na druhém stupni waldorfské školy a zda se klimata v těchto třídách nějakým způsobem liší. V teoretické části se zabýváme pojmem alternativní škola a pedagogickými inovacemi. Podáváme náhled na strukturu a systém vzdělávacího procesu …viacAbstract:
This thesis deals with the issue of classroom climate. By using the questionnaire we are trying to find out, what classroom climate exists at the second degree of regular primary school and Waldorf School, and whether the climate in these classes is different in some way. The theoretical part of thesis deals with the term "alternative school" and with pedagogical innovations. We offer insight into …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2013
Zverejniť od: 30. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
- Vedúci: Mgr. Jana Vašíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JASKULOVÁ, Iva. Komparace klimatu tříd na základních waldorfských a státních školách. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Physical Education and Sports / tělesná výchova - učitelství přírodopisu pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Legislativní klima v oblasti alternativní energie v ČR
Jan Horák -
Klima školní třídy v tradiční a alternativní škole
Petra KIRÁLYOVÁ -
Komparace třídního klimatu v běžné základní škole a v základní škole s Montessori prvky
Natálie Deduchová -
Klima ve třídě základní školy alternativní a standardní - se zaměřením na vliv alternativních škol na třídní klima
Táňa NEČASOVÁ -
Sociální inovace v kontextu problematiky bezdomovectví
Eva Vladyková -
Soudobé inovace primárního vzdělávání v kontextu konkrétních škol ve Zlíně
Lenka VELÍSKOVÁ -
Inovace v řízení žákovského učení
Veronika Stravová -
Inovace studijních materiálů formou e-learningu pro předmět Laboratorní technika
Andrea Michalcová
Názov
Vložil
Vložené
Práva