Identifikace problémů začínajícího učitele na Střední zdravotnické škole – Bc. Žaneta VAVREČKOVÁ
Bc. Žaneta VAVREČKOVÁ
Diplomová práce
Identifikace problémů začínajícího učitele na Střední zdravotnické škole
Identification of problems begginer teachers encounter at medical high school
Anotace:
Předmětem zkoumání bylo identifikovat problémy začínajícího učitele na Střední zdravotnické škole v oblastech vstupu do praxe, sociální oblast, organizační oblast, náročnost výuky odborného učitele a profese učitele. Participanty studie byly učitelé odborných předmětů na Středních zdravotnických školách z Moravskoslezského, Olomouckého, Jihomoravského a Libereckého kraje, kteří mají minimálně tři měsíce …víceAbstract:
The subject of the research was to identify the problems of newly qualified teachers at Secondary Medical Schools in the fields of entry into practice, social interactions, organization, the complexity of teaching a specialized teacher. The participants in the study were teachers of vocational subjects at Secondary Medical Schools from the Moravian-Silesian, Olomouc, South Moravian and Liberec regions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Hana Heiderová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAVREČKOVÁ, Žaneta. Identifikace problémů začínajícího učitele na Střední zdravotnické škole. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy / Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv edukace na přesnost dispečerů zdravotnické záchranné služby při identifikaci cévní mozkové příhody
Nela WALACHOVÁ -
Zavádění inovací v knihovnách: kvalitativní výzkum v českých knihovnách
Hana Guznarová -
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Začínající učitel a zdraví
Veronika Krylová -
Začínající učitel matematiky: ideály, metody, realita
Marie Mičková -
Začínající učitel a ICT
Michal Rambousek -
Začínající učitel střední odborné školy z pohledu zkušených učitelů.
Lucie ANDÓDY
Název
Vložil
Vloženo
Práva