Bc. Anton Demartyno
Master's thesis
Měření sledovanosti médií v ČR
Viewership measurement of media in the Czech Republic
Abstract:
Tématem diplomové práce je Měření sledovanosti médií v České republice. Nové technologie umožňují přesně měřit počet diváků, posluchačů nebo čtenářů, definovat prime time, určit jejich preference a požadavky. Cílem této práce je analyzovat sledovanost médií v České republice se zaměřením především na televizi a internet. Teoretická a aplikovaná část se v této odborné práci vzájemně prolínají. Obsahem …moreAbstract:
The theme of this thesis is Media measurement of viewer ratings in the Czech Republic. New technologies allow accurately to measure the number of viewers, listeners or readers, to define prime time, to determine their preferences and requirements. The aim of this thesis is to analyze the measurement of viewer ratings in the Czech Republic, focusing especially on television and the Internet. Theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d4fwq/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2017
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Měření sledovanosti médií v ČR
Patrik Mitka -
Měření sledovanosti médií
Iveta Kafková -
Měření sledovanosti médií v ČR
Artur Nechyporenko -
Měření sledovanosti médií v ČR
Michael Štádler -
Specifika měření televizní sledovanosti metodou peoplemetrů v ČR a povědomí o něm
Pavla Chlebounová -
Měření sledovanosti TV
Barbora Pokorná -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Komunikační mix internetového obchodu v České Republice
Patrik Gunda