Bc. Anton Demartyno

Diplomová práce

Měření sledovanosti médií v ČR

Viewership measurement of media in the Czech Republic
Anotace:
Tématem diplomové práce je Měření sledovanosti médií v České republice. Nové technologie umožňují přesně měřit počet diváků, posluchačů nebo čtenářů, definovat prime time, určit jejich preference a požadavky. Cílem této práce je analyzovat sledovanost médií v České republice se zaměřením především na televizi a internet. Teoretická a aplikovaná část se v této odborné práci vzájemně prolínají. Obsahem …více
Abstract:
The theme of this thesis is Media measurement of viewer ratings in the Czech Republic. New technologies allow accurately to measure the number of viewers, listeners or readers, to define prime time, to determine their preferences and requirements. The aim of this thesis is to analyze the measurement of viewer ratings in the Czech Republic, focusing especially on television and the Internet. Theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace