Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů – Monika ŠTORKOVÁ
Monika ŠTORKOVÁ
Bachelor's thesis
Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů
The strategy of Mondi, marketing and selection of suppliers
Abstract:
Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů. Při dnešní vzrůstající specializaci výrobních podniků a rostoucímu vlivu konkurenčnímu prostředí je jasně viditelný trend zefektivnit činnosti nákupního oddělení ve výrobních podnicích. Základní činnosti nákupního oddělení spočívající v materielně technickém zabezpečení výroby je potřeba rozšiřovat o další funkce, z nichž nejdůležitější …moreAbstract:
The strategy of Mondi, marketing and selection of suppliers. In today's growing specialization of manufacturers and increasing competition we observe a trend of improving effective buying strategy in the company. The purchasing department's function is not only supplying the production but also driving down the costs associated with the purchases, therefore decreasing costs in the whole organization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTORKOVÁ, Monika. \textit{Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/bpsqay/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTORKOVÁ, Monika. Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Volba nákupní strategie firmy
Michaela Kopecká -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
David Mikulecký -
Ocenění podniku Mondi Štětí a.s.
Markéta Jančičková -
Staniční technologie ŽST Hněvice po dostavění pily na vlečce Mondi Štětí
Michal Hora -
Řízení lidských zdrojů ve společnosti Mondi Bags Štětí a.s.
Adriana Pernová -
CSR ve společnosti Mondi Štětí
Lenka Macková -
Zásobování papírny Mondi Štětí a.s.
David Kindl