Bc. Tereza Woznicová

Diplomová práce

Politický marketing regionálního volebního subjektu

Political marketing of the regional election subject
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje politickému marketingu regionálního volebního subjektu hnutí ProMOST. V rámci práce je podrobně popsána a na konkrétních příkladech ukázána důležitost marketingové komunikace během komunálních voleb a vůbec při úspěšné politické pozici. Cílem praktické části práce je na základě analýzy online a off-line kampaně hnutí navrhnout účinná doporučení pro budoucí komunální volby …více
Abstract:
This thesis focuses on political marketing of a regional political party called ProMOST. The thesis describes and presents the importance of marketing communication in local elections and in successful positioning in politics through specific examples. The practical part aims to propose effective recommendations for the next local elections and for gaining more voters by analyzing the online and offline …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní