Alexandra Boskovičová

Bakalářská práce

Budování značky Career Days na českém trhu

Brand Building of Career Days on the Czech Market
Anotace:
Práce se zabývá analýzou strategie značky Career Days. Career Days jsou obdobou veletrhu pracovních příležitostí pro studenty a absolventy vysokých škol. Jsou každoročně pořádány mezinárodní neziskovou studentskou organizací AIESEC. Cílem bakalářské práce je popsat a zhodnotit postavení značky na českém trhu a doporučit změny, které by pomohly zvýšit její povědomí. V úvodu práce se věnuji popisu organizace …více
Abstract:
The paper is analyzing the strategy of the brand Career Days. Career Days, similar to job fairs, offer university students and graduates work opportunities. Annually, they are hold by the international non-profit student organization AIESEC. The aim of the bachelor thesis is to describe and evaluate the position of this brand on the Czech market and suggest changes which would help increasing its awareness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Josef Malý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15313

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod