Budování značky Career Days na českém trhu – Alexandra Boskovičová
Alexandra Boskovičová
Bakalářská práce
Budování značky Career Days na českém trhu
Brand Building of Career Days on the Czech Market
Anotace:
Práce se zabývá analýzou strategie značky Career Days. Career Days jsou obdobou veletrhu pracovních příležitostí pro studenty a absolventy vysokých škol. Jsou každoročně pořádány mezinárodní neziskovou studentskou organizací AIESEC. Cílem bakalářské práce je popsat a zhodnotit postavení značky na českém trhu a doporučit změny, které by pomohly zvýšit její povědomí. V úvodu práce se věnuji popisu organizace …víceAbstract:
The paper is analyzing the strategy of the brand Career Days. Career Days, similar to job fairs, offer university students and graduates work opportunities. Annually, they are hold by the international non-profit student organization AIESEC. The aim of the bachelor thesis is to describe and evaluate the position of this brand on the Czech market and suggest changes which would help increasing its awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15313
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Josef Malý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15313
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová