Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu – Bc. Matouš Bahník
Bc. Matouš Bahník
Master's thesis
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Use of Google Analytics for improving the performance of internet e-shop
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá webovou analytikou a jejími nástroji, které se využívají k optimalizaci webu, zejména potom webového e-shopu. Konkrétněji se jedná o optimalizaci webových stránek společnosti Knihkupectví Fryč s.r.o. Teoretická část tedy provádí čtenáře historií webové analytiky, kde je popsán technologický postup internetové analýzy. Nedílnou součástí je seznámení se s pojmy ohledně webové …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on web analytics and tools that are being used to optimize the web, especially a web e-shop. Specifically, it is about optimizing the website of the Knihkupectví Fryč s.r.o. The theoretical part informs the reader about the history of web analysis, where the technological procedure of internet analysis is described. An integral part is to become familiar with concepts related …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Athanasios Podaras, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bahník, Matouš. Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Implementace rozšířeného elektronického obchodu Google Analytics
Albert Macas -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Martin Kvapil -
Vývoj informačního systému na bázi Google App Engine
Peter Dancsok -
Využití webových analytických nástrojů pro elektronický obchod
Tomáš Budík -
Google Analytics a jeho využití při optimalizaci e-shopu
Jaroslava Kálesová -
Nástroje pro Big Data Analytics
Marek Miloš -
Marketingové využití sociální sítě Instagram
Zlata Kopecká
Názov
Vložil
Vložené
Práva