Perception in Intercultural Communication – Kateřina Šánková
Kateřina Šánková
Bakalářská práce
Perception in Intercultural Communication
Perception in Intercultural Communication
Abstract:
This bachelor's thesis deals with intercultural communication and with the psychological barriers which it yields. The theoretical part describes the definition of intercultural communication and its history. The author pays great attention to communication, culture, perception and the barriers themselves. The practical part focuses on the analysis, where the results of the questionnaire research are …víceAbstract:
Tato práce pojednává o interkulturní komunikaci a percepčních bariérách, které s sebou přináší. Teoretická část se zabývá definicí interkulturní komunikací a její historií. Autorka věnuje velkou pozornost komunikaci, kultuře, vnímání a poté samotnými bariérami. Praktická část se zabývá metodologií, kde jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Cílem této bakalářské práce je prokázat, jak vnímání …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šánková, Kateřina. Perception in Intercultural Communication. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti
Dana Laclé -
Bariéry pedagogické komunikace na 2. stupni české ZŠ
Tomáš KOUŘIL -
Kulturní rozdíly a mzdová nerovnost
Nurzhamal Syzdykova -
Kulturní rozdíly v mezinárodní marketingové komunikaci
Kristýna Háková -
Česko-japonské kulturní standardy v pracovním prostředí
Karolina Pandadisová -
Kulturní rozdíly ve webdesignu
Jan Rytina -
Česko-finské kulturní rozdíly
Ivana Balážová