Bc. Karolina ŠRÁMKOVÁ

Master's thesis

Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace

Typology of the market segment 50+ and its particularity Communication against market segment 50+ in the field of active recreation
Anotácia:
Ve své diplomové práci se věnuji segmentu 50+, jeho typologii a zvláštnostem ve vztahu k aktivní rekreaci a komunikaci těchto volnočasových aktivit. Teoretickou část jsem věnovala představení a deskripci segmentu 50+, jeho specifikům, odlišnostem, spotřebnímu chování, vztahu ke značkám a uznávaným hodnotám. V této části taktéž popisuji systém všeobecného přijímání a konzumace médií touto věkovou kohortou …viac
Abstract:
My diploma thesis is dedicated to a segment 50+, its typology and differences in relation to active recreation and communication of these free time activities. Theoretical part covers introduction into description and definition of the segment 50+, including its specifics, differences, consumer behaviour, life style, brand reception and recognized values. In this part, I am also describing system of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor: 18614

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠRÁMKOVÁ, Karolina. Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe