Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace – Bc. Karolina ŠRÁMKOVÁ
Bc. Karolina ŠRÁMKOVÁ
Master's thesis
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace
Typology of the market segment 50+ and its particularity Communication against market segment 50+ in the field of active recreation
Anotácia:
Ve své diplomové práci se věnuji segmentu 50+, jeho typologii a zvláštnostem ve vztahu k aktivní rekreaci a komunikaci těchto volnočasových aktivit. Teoretickou část jsem věnovala představení a deskripci segmentu 50+, jeho specifikům, odlišnostem, spotřebnímu chování, vztahu ke značkám a uznávaným hodnotám. V této části taktéž popisuji systém všeobecného přijímání a konzumace médií touto věkovou kohortou …viacAbstract:
My diploma thesis is dedicated to a segment 50+, its typology and differences in relation to active recreation and communication of these free time activities. Theoretical part covers introduction into description and definition of the segment 50+, including its specifics, differences, consumer behaviour, life style, brand reception and recognized values. In this part, I am also describing system of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
18614
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠRÁMKOVÁ, Karolina. \textit{Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/bq2y46/.
Jak správně citovat práci
ŠRÁMKOVÁ, Karolina. Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Volnočasové pohybové aktivity dětí ve věku 10–15 let na Základní škole Slaný
Filip Dohnal -
Specifika volnočasových aktivit žáků 8. ročníků ZŠ s akcentem na kulturní aktivity
Petra Mužíková -
Zastoupení sportu jako volnočasové aktivity u věkové skupiny 40 - 60 let
Petr Bajer -
Volnočasové aktivity dětí 10 až 15 let a kroužek mladých hasičů
Monika VANÍČKOVÁ -
Volnočasové aktivity a nároky dětí předškolního a mladšího školního věku
Karolína Maxová -
Sportovně-rekreační aktivity pro děti a mládež ve Valašském Meziříčí
Lukáš PASTUSZEK -
Volnočasové aktivity: Sociální a vývojové aspekty u adolescentů
Zuzana Sýkorová -
Bezplatné noviny jako nový segment tiskového trhu
Markéta Luštická