Rolle der Gefühle der Schüler im Deutschunterricht – Bc. Cornelia Rampulová
Bc. Cornelia Rampulová
Diplomová práce
Rolle der Gefühle der Schüler im Deutschunterricht
Feelings role of pupils in teaching German language
Abstract:
This dissertation thesis deals with the role of the feelings of students in teaching German language and examines its size and importance in teaching. The theoretical part will become acquainted with the attendance of psychology in teaching and explains the importance of motivation and individual feelings, occurring in education, and we will see their importance. We also concentrate on the learner …víceAbstract:
Tato diplomová práce řeší roli pocitů u žáků ve výuce německého jazyka a zkoumá její velikost a důležitost ve výuce. V teoretické části práce se seznámíme s psychologickými aspekty výuky a objasníme si význam motivace i jednotlivých pocitů, vyskytujících se ve výuce, a zjistíme jejich důležitost. Dále se zaměříme, jak na žáka ve výuce, tak i na učitelovu osobnost a roli ve výuce a popíšeme vhodné podmínky …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/olk1m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Motivační pohybové aktivity ve výuce ruského jazyka na druhém stupni ZŠ
Petra Kozáková -
Didaktická hra jako prostředek ke zvýšení motivace žáků v hodinách přírodovědy
Tereza CHAUTUROVÁ -
Stres ve výuce německého jazyka
Jakub Joanovič