Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti – Lenka Glasová
Lenka Glasová
Bachelor's thesis
Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti
The manipulative aspects of marketing and their socio-economic consequences in contemporary society
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá manipulativními aspekty marketingu a jejich socioekonomickými důsledky v současné společnosti. Práce je rozdělena do šesti částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a jeho zaměření. Dále manipulativní techniky a metody přesvědčivé komunikace a jejich využití v marketingu. Je zde poukázáno na důsledky marketingových metod pro společnost. V praktické …moreAbstract:
The bachelor thesis covers the manipulative aspects of marketing and their socio-economic consequences in contemporary society. It is divided into six parts. The theoretical part describes basic terms of marketing and its focus, moreover manipulative techniques and convincing communication methods and their using in marketing. It is pointed out here the implications of marketing methods for society …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GLASOVÁ, Lenka. \textit{Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/bqerko/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Glasová, Lenka. Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky v současné společnosti. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková