Postavení privátní značky obchodního řetězce – Veronika HAVLOVÁ
Veronika HAVLOVÁ
Bachelor's thesis
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Abstract:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zjištění, jak spotřebitelé vnímají privátní značku u vybraného obchodního řetězce LIDL, v. o. s. na českém trhu. Vedlejším cílem je prozkoumat, zda spotřebitelé upřednostňují kvalitu nebo kvantitu a na základě výsledku navrhnout rozvoj privátních značek v konkrétním obchodním řetězci. Teoretickou část představuje literární rešerše, která popisuje danou problematiku …moreAbstract:
The main purpose of my bachelor thesis is to find how do consumers perceive the private brand of Lidl chain store on the Czech market. The secondary purpose is to find out whether the consumers prefer the quality to quantity, or not. And according to the results I suggest the development of private brands in this chain store. My bachelor thesis is divided into two parts: The theoretical part of my …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Šalamoun
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVLOVÁ, Veronika. \textit{Postavení privátní značky obchodního řetězce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/bqiioa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVLOVÁ, Veronika. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Vývoj privátních značek v České republice
Klára Vlachynská -
Postavení privátních značek obchodního řetězce
Hana Vytřísalová -
Vývoj obchodních značek
Lucie Hanáková -
Uplatnění privátních značek potravin na trhu ve vybraném podniku
Nikola Koryntová -
Vývoj privátních značek na českém trhu a pohled spotřebitelů na tento trend
Kateřina Paskerová -
Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce
Ludmila Molišová -
Trendy ve vývoji privátních značek v maloobchodě
Linda Straková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights