Zobrazování ženy a její role ve vybraných reklamách – Bc. Veronika Klimšová
Bc. Veronika Klimšová
Master's thesis
Zobrazování ženy a její role ve vybraných reklamách
The Portrayal of a Woman and her Role in Selected Advertisements
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o stereotypním zobrazování žen ve vybraných televizních reklamách. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem a v jaké míře se stereotypní role a jejich atributy v těchto reklamách vyskytují. Teoretická část tak v prvé řadě vysvětluje rozdíl mezi termíny jako gender a pohlaví. Poté popisuje také stereotypy a role, kde na ně mimo jiné nahlíží z hlediska tvorby a utvrzování …moreAbstract:
This Master's thesis deals with stereotypical portrayals of women in selected TV commercials. The aim of this work is to find out how and to what extent stereotypical roles and their attributes are present in these advertisements. The theoretical part explains primarily the difference between terms such as gender and sex. Then it describes stereotypes and roles, among other things, from the point of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLIMŠOVÁ, Veronika. \textit{Zobrazování ženy a její role ve vybraných reklamách}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/bqkj3k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Klimšová, Veronika. Zobrazování ženy a její role ve vybraných reklamách. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Pořady pro ženy v současném televizním vysílání v kontrastu se situací před rokem 1989
Lucie KRATOCHVÍLOVÁ -
Zobrazování žen v reklamě
Hanna Starynskaya -
Analýza zobrazování žen a mužů v reklamě
Veronika Polášková -
T: Rodina v objektivu otce. Změny obrazu rodiny v polské fotografii v letech 2000 - 2020
Antonina Gugala -
Stereotypizace ženy v televizní reklamě: komparace české a portugalské reklamní produkce (Tv Nova, TVI)
Lenka Petrová -
Handicap jako (super)schopnost. Reprezentace hrdinek s duševním onemocněním v současných televizních seriálech
Růžena Machálková -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ