Daniel BROGYÁNYI

Bachelor's thesis

1.Teoretická část: Problematika podvodního snímáni 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera

1. Theoretical Part: Underwater Shooting Issues 2. Practical Part: Audiovisual work or Thematic Set of Audiovisual Works, Minimum Length 10 Minutes, Camera
Abstract:
Filmovanie pod vodou je samostatná disciplína, ktorá vyžaduje špeciálne vybavenie aj mimoriadnu šikovnosť. Nesmierne dôležité pri kamerovaní pod vodou je udržať kameru v kľude. Filmovanie pod vodou má svoje vlastné množstvo problémov, z ktorých každý závisí od konkrétnych podmienok, taktiež je dôležité, aké zariadenie sa používa. Pri snímaní pod vodou sa predmety môžu zdať viac modré alebo zelené, …more
Abstract:
Filming underwater is a separate discipline that requires special equipment and special skill. Extremely important in filming under water to keep the camera still. Filming underwater has its own variety of issues, each of which depends on the specific circumstances, it is also important, what equipment is used. When shooting underwater objects may appear more blue or green, and depending on weather …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2012
Accessible from:: 24. 9. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BROGYÁNYI, Daniel. 1.Teoretická část: Problematika podvodního snímáni 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera. Zlín, 2012. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.9.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe