Ovlivňující prvky v reklamě – Ing. Zuzana Svědíková
Ing. Zuzana Svědíková
Bakalářská práce
Ovlivňující prvky v reklamě
Influencing elements in advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním efektivity ovlivňujících prvků v reklamě a jejich působením na veřejnost. Cílem práce je zjistit jaké prvky reklamního působení jsou zásadní při rozhodování zákazníka. Dílčími cíli jsou: analýza aplikované psychologie konkrétní reklamní agentury, srovnávací analýza efektivity reklamy, rozbor psychologických zákonitostí a jejich působení při rozhodování zákazníka …víceAbstract:
This Bachelor Thesis deals with research into the elements influencing the effectiveness of advertising and their influence on the public. The aim is to find out what elements of advertising effects are crucial in deciding of a customer. Other objectives are: analysis of applied psychology of a specific advertising agency, a comparative analysis of advertising effectiveness, analysis of psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vb2aq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Vladimíra Illievová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve zvolené společnosti
Nikola Satrapová -
Ovlivňující prvky v reklamě
Veronika Nazarčíková -
Ovlivňující prvky v reklamě
Markéta Rychnovská -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan