Ing. Zuzana Svědíková

Bachelor's thesis

Ovlivňující prvky v reklamě

Influencing elements in advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním efektivity ovlivňujících prvků v reklamě a jejich působením na veřejnost. Cílem práce je zjistit jaké prvky reklamního působení jsou zásadní při rozhodování zákazníka. Dílčími cíli jsou: analýza aplikované psychologie konkrétní reklamní agentury, srovnávací analýza efektivity reklamy, rozbor psychologických zákonitostí a jejich působení při rozhodování zákazníka …more
Abstract:
This Bachelor Thesis deals with research into the elements influencing the effectiveness of advertising and their influence on the public. The aim is to find out what elements of advertising effects are crucial in deciding of a customer. Other objectives are: analysis of applied psychology of a specific advertising agency, a comparative analysis of advertising effectiveness, analysis of psychological …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
  • Reader: Ing. Vladimíra Illievová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication