Individuální integrace žáka s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu poruch autistického spektra na prvním stupni základní školy – Eva ŽIVOTKOVÁ
Eva ŽIVOTKOVÁ
Diplomová práce
Individuální integrace žáka s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu poruch autistického spektra na prvním stupni základní školy
Individual integration of student with autism spectrum disorders in the first level of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku integrace žáků s poruchou autistického spektra do běžných základních škol. Zabývá se pozicí asistenta pedagoga při naplnění individuální integrace u těchto žáků. Zkoumá vliv zkušeností pedagogů a jejich délku praxe při nahlížení na proces integrace. Empirická část se zabývá také kasuistikami dvou dětí s Poruchou autistického spektra z praxe autorky této práce …víceAbstract:
The thesis focuses on the integration of pupils with autism into ordinary primary schools. It deals with the position of assistant teacher in the fulfillment of individual integration of these pupils. Examines the impact of the experience of teachers and their length of experience when viewing the integration process. The empirical part deals also case studies of two children with autism spectrum disorders …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽIVOTKOVÁ, Eva. \textit{Individuální integrace žáka s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu poruch autistického spektra na prvním stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/br4jer/.
Jak správně citovat práci
ŽIVOTKOVÁ, Eva. Individuální integrace žáka s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu poruch autistického spektra na prvním stupni základní školy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické pomůcky pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání ve výtvarné výchově
Jakub MILDE -
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a jeho podpora ve výuce českého jazyka
Kamila Macková -
Aplikace podůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sluchového postižení při integraci na běžné ZŠ
Adriana Veitová -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na poruchy autistického spektra
Simona Midrla Gastová -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s Poruchou autistického spektra
Adéla ŠUPINOVÁ -
Budování komunikačních kompetencí u žáka mladšího školního věku s poruchou autistického spektra v hlavním vzdělávacím proudu: případová studie
Lucie MICHALČÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva