Jiřina Bursová
Diplomová práce
Značka jako součást image
Anotace:
V teoretické části diplomové práce se zabývám základní problematikou značky, jejím řízením a působením v mezinárodním prostředí. A analytické části nejprve představuji společnost Škoda Auto a.s., včetně její historie, aktuálních výsledků a jejího přínosu pro ekonomiku ČR. Poté se přesouvám na zahraniční trh (Malta) a pokouším se definovat pozici značky Škoda v tamním tržním prostředí, sleduji její …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4095
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2007
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Petr Dědek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4095
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika komunikačního mixu podniku Veolia Voda
Anatol Pšenička -
Specifika marketingu napříč podniky rychlého občerstvení
Matěj Andraščík -
Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů
Robert Almássy -
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Zuzana Barysz -
Image značky Orbit na českém trhu
Zuzana Papežová -
Analýza image regionálního rádia
Markéta Šedová -
Vztah sponzoringu a image značky
Matěj Káňa -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková