Jiřina Bursová

Diplomová práce

Značka jako součást image

Anotace:
V teoretické části diplomové práce se zabývám základní problematikou značky, jejím řízením a působením v mezinárodním prostředí. A analytické části nejprve představuji společnost Škoda Auto a.s., včetně její historie, aktuálních výsledků a jejího přínosu pro ekonomiku ČR. Poté se přesouvám na zahraniční trh (Malta) a pokouším se definovat pozici značky Škoda v tamním tržním prostředí, sleduji její …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2007
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Petr Dědek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4095

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management