Volby do PS Parlamentu ČR 2002,2006,2010: analýza volebních materiálů – Petra Pistulková
Petra Pistulková
Diplomová práce
Volby do PS Parlamentu ČR 2002,2006,2010: analýza volebních materiálů
Parliamentary election campaign in 2002,2006 and 2010: analysis of election materials
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na předvolební kampaně České strany sociálně demokratické do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2002, 2006 a 2010. Pracuje přitom s hypotézou, že si ČSSD udržuje relativně stabilní jádro voličů, které dokáže prostřednictvím volební kampaně oslovit a udržet si jejich podporu, není ale schopna výrazněji oslovit potenciální voliče z řad mladých lidí a lidí …víceAbstract:
Diploma thesis focuses on parliamentary election campaign of Czech Social Democratic Party (ČSSD) in 2002, 2006 and 2010. The hypothesis is that ČSSD maintains relatively stable core of voters, manages to call on them through their political campaign and to keep their support. Yet ČSSD is unable to catch new voters, especially young people and university educated voters. The goal is to prove or disprove …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28774
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2011
- Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
- Oponent: Jan Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28774
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing
Radka Fénešová -
Politický marketing
Veronika Nováková -
Politický marketing a PR
Jan Čada -
Politický marketing a volební úspěch
Magdaléna Bártová