Filip Winter

Bakalářská práce

Výzkum zákaznické spokojenosti společnosti ING Bank N.V. v České republice

Customer Satisfaction Research of ING Bank N.V. in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků s internetovým bankovnictvím společnosti ING Bank N.V. v rámci České republiky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce shrnuje poznatky dosavadní literatury v oblasti spokojenosti zákazníka, měření spokojenosti zákazníka a také jejího vlivu na firmu. Stejně tak popisuje popularitu užívání internetového bankovnictví …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was an evaluation of customer satisfaction with internet banking of ING Bank N.V. in Czech Republic. The thesis is split into two parts. The theoretical part sums up the findings of existing literature in fields of customer satisfaction, measurement of customer satisfaction and its impact on the whole company. It also describes the popularity of the use of Internet banking …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Michaela Dvořáková
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80458

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management