Pavla Jechová

Bachelor's thesis

Budování značky s využitím obalu

Brand building with the usage of packaging
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou produktového obalu jako prostředku propagace. Především je věnována estetické funkci obalů. Zabývá se tvorbou ideálního obalu, současnými trendy v designu a ekologickou výrobou. V teoretické části práce je popsána důležitost obalu, v jako prostředku pro ovlivňování nákupního chování spotřebitelů. Praktická část je zaměřena na obaly reprezentantů produktového …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of product packaging as a means of promotion. Primarily it is devoted to the aesthetic function of packaging. It focuses on the creation of ideal packaging, current trends in design and ecological production. The theoretical part of the thesis describes the importance of packaging as a means of influencing consumer purchasing behaviour. The practical part focuses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jechová, Pavla. Budování značky s využitím obalu. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management