Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele – Bc. Tomáš Vlastník
Bc. Tomáš Vlastník
Master's thesis
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Modern Marketing and its Impact on Consumer Purchase Decisions
Abstract:
Marketing nás ovlivňuje téměř na každém kroku našeho života, ať už během cesty do školy nebo do našeho zaměstnání, cestou na nákup nebo z divadla či koncertu, a v neposlední řadě samozřejmě i doma při sledování oblíbeného televizního pořadu nebo při poslechu rádia. Ať už si to uvědomujeme či ne, marketing na nás svým dopadem působí jak v soukromém, tak i v profesionálním životě, ve kterém probíhá zejména …moreAbstract:
We can see an influence of the marketing at every step we take, whether during the journey to school or to our work, even when we do shopping or when we go to a theater or a concert, and last but not least, at home while watching our favorite TV show or listening to a radio. Whether we realize it or not, marketing has impact on our private and professional life, too, as a battle of brands for our attention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d2476/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
Jan Kudláček -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum