Zaza RAKVIASHVILI

Master's thesis

Strategie marketingové komunikace vinarské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh

Marketing communication strategy of the wine company of Teliani Valley into the international market
Abstract:
In my Master thesis I focused on Marketing Communication strategy in Teliani Valley PLC. The theoretical part describes marketing communications, its importance generally and emphasized on wine as well, types of Marketing communications, evaluated branding strategies for wine market, wine consumer behaviour and so on. The practical part consists of analysis of Teliani Valley PLC concentrated on communication …more
Abstract:
Ve své diplomové práci se zaměřuji na marketingovou komunikační strategii ve firmě Te-liany Valley PLC. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, obecně její význam s důrazem na oblast vinařství, typy marketingových komunikací, hodnocení branding strategií pro trh s vínem, chování spotřebitelů vín a podobně. Praktická část se skládá z analýzy firmy Teliany Valley PLC zaměřené na komunikační …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 22660

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RAKVIASHVILI, Zaza. Strategie marketingové komunikace vinarské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe