Strategie marketingové komunikace vinarské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh – Zaza RAKVIASHVILI
Zaza RAKVIASHVILI
Master's thesis
Strategie marketingové komunikace vinarské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh
Marketing communication strategy of the wine company of Teliani Valley into the international market
Abstract:
In my Master thesis I focused on Marketing Communication strategy in Teliani Valley PLC. The theoretical part describes marketing communications, its importance generally and emphasized on wine as well, types of Marketing communications, evaluated branding strategies for wine market, wine consumer behaviour and so on. The practical part consists of analysis of Teliani Valley PLC concentrated on communication …viacAbstract:
Ve své diplomové práci se zaměřuji na marketingovou komunikační strategii ve firmě Te-liany Valley PLC. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, obecně její význam s důrazem na oblast vinařství, typy marketingových komunikací, hodnocení branding strategií pro trh s vínem, chování spotřebitelů vín a podobně. Praktická část se skládá z analýzy firmy Teliany Valley PLC zaměřené na komunikační …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
22660
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAKVIASHVILI, Zaza. \textit{Strategie marketingové komunikace vinarské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/bryhrz/.
Jak správně citovat práci
RAKVIASHVILI, Zaza. Strategie marketingové komunikace vinarské firmy Teliani Valley pro mezinárodní trh. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva