Využití písně v rané výuce německého jazyka na waldorfské škole – Mgr. Michaela Mildeová
Mgr. Michaela Mildeová
Diplomová práce
Využití písně v rané výuce německého jazyka na waldorfské škole
Use of song in the early teaching of German language in a Waldorf school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím písně v hodinách německého jazyka na waldorfské škole se zaměřením na 1. – 3. třídu. Teoretická část obsahuje psychologické a pedagogické zvláštnosti dítěte mladšího školního věku a rozebírá metody, obsahy a cíle v raném osvojování cizího jazyka. Dále rozvíjí problematiku waldorfské školy, její principy a cíle a výuku cizích jazyků. Přechodem k teoretické části …víceAbstract:
This thesis is concerned with the exploitation of songs within the German language classes at Waldorf schools (grades 1-3 of the Czech educational system). The theoretical part contains psychological and pedagogical individuality for a child of an early school age, and it analyses methods, contents, and objectives in the frame of early-stage foreign language learning. Next, it also deals with the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fcsh5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Hana Peloušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Propojení ráné výuky prvouky s ranou výukou německého jazyka na 1. stupni základní školy
Libuše Šindelková -
Hry v rané výuce německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka PŘIBYLOVÁ -
Motivace v rané výuce německého jazyka na 1. stupni ZŠ a její praktický přesah do života žáků.
Antonín BRUŠTÍK -
Interaktivní tabule v rané výuce německého jazyka
Monika Horká -
Využití deskových her v rané výuce německého jazyka
Tereza Pavlíčková -
Propojení výuky německého jazyka s výtvarnou a tělesnou výchovou
Lenka Noščáková -
Práce s texty v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max 2
Kamila Srncová -
Komunikace žáků v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max
Zuzana Křížová