Metody kritického myšlení v hodinách literatury – Adéla Trlicová
Adéla Trlicová
Diplomová práce
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Methods of critical thinking in literature lessons
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá metodami kritického myšlení v hodinách literatury na středních školách. Je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části se práce věnuje jednotlivým výukovým metodám, včetně metod kritického myšlení. Dále se tato část zabývá čtenářskou gramotností, která je rozvíjena pomocí metod kritického myšlení, a jednotlivými výzkumy čtenářské gramotnosti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7342
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petra Bubeníčková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Adéla Štěpánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Český jazyk a literatura, Základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Literární program na rozvoj čtenářství pro 1. stupeň základní školy
Tereza Fialová -
Programy na podporu kritického myšlení u dětí mladšího věku s použitím metod RWCT v Městské knihovně Český Těšín
Šildrová Šildrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 9. 2022
Kohout, J.
28. 9. 2022