Identifikace příležitostí rozvoje služeb ve vybraném podniku – Milada Pořízková
Milada Pořízková
Bachelor's thesis
Identifikace příležitostí rozvoje služeb ve vybraném podniku
Identification of opportunities to develop services in a selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje rozšíření služeb ve vybraném podniku v sektoru služeb. Práce je rozdělená na dvě části. První, teoretická, se věnuje pojmům používaným v marketingové praxi ve službách, jejich vysvětlení a objasnění. Praktická část se věnuje podniku samotnému, popisu prostředí, ve kterém působí a použitým výzkumným metodám. Výsledek výzkumu je analyzován a na základě zjištěných skutečností …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the expansion of services in a selected company in the service sector. The work is divided into two parts. Theoretical part deals with concepts used in marketing practice in services, their explanation and clarification. The practical part deals with the company itself. A description of the environment in which it operates and the research methods used. The result of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/giner/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2023
- Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Reader: Ing. Josef Polák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POŘÍZKOVÁ, Milada. \textit{Identifikace příležitostí rozvoje služeb ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/bsfdim/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Marketing research of service quality of a sport club
Michaela Vorlová