Identifikace příležitostí rozvoje služeb ve vybraném podniku – Milada Pořízková
Milada Pořízková
Bakalářská práce
Identifikace příležitostí rozvoje služeb ve vybraném podniku
Identification of opportunities to develop services in a selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje rozšíření služeb ve vybraném podniku v sektoru služeb. Práce je rozdělená na dvě části. První, teoretická, se věnuje pojmům používaným v marketingové praxi ve službách, jejich vysvětlení a objasnění. Praktická část se věnuje podniku samotnému, popisu prostředí, ve kterém působí a použitým výzkumným metodám. Výsledek výzkumu je analyzován a na základě zjištěných skutečností …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the expansion of services in a selected company in the service sector. The work is divided into two parts. Theoretical part deals with concepts used in marketing practice in services, their explanation and clarification. The practical part deals with the company itself. A description of the environment in which it operates and the research methods used. The result of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/giner/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Josef Polák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Marketing research of service quality of a sport club
Michaela Vorlová