Využití marketingových technik u tvůrců počítačových her – Petra Krebsová
Petra Krebsová
Bachelor's thesis
Využití marketingových technik u tvůrců počítačových her
The uses of marketing practices from the creators of computer games
Anotácia:
Charakterizace marketingových prvků, které se projevují v herním průmyslu, ať už celosvětově nebo pouze v ČR, pro různé herní platformy, včetně citlivých odvětví herního průmyslu a jejich sociálních dopadů a etických otázek.Abstract:
Characterization of marketing principlies, which are used in the videogame industry globally or only in Czechia, for various gaming platforms, including gambling part of the videogame industry and it's social impact and ethical questions.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lmp0j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
Marketing herního průmyslu
Ondřej Koláček -
Tahová soubojová hra inspirovaná principy algoritmizace
Josef KALOUSEK