Petra Krebsová

Bachelor's thesis

Využití marketingových technik u tvůrců počítačových her

The uses of marketing practices from the creators of computer games
Anotácia:
Charakterizace marketingových prvků, které se projevují v herním průmyslu, ať už celosvětově nebo pouze v ČR, pro různé herní platformy, včetně citlivých odvětví herního průmyslu a jejich sociálních dopadů a etických otázek.
Abstract:
Characterization of marketing principlies, which are used in the videogame industry globally or only in Czechia, for various gaming platforms, including gambling part of the videogame industry and it's social impact and ethical questions.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
  • Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication