Analýza marketingovej komunikácie neziskovej organizácie Člověk v tísni – Dominika Kadová
Dominika Kadová
Bachelor's thesis
Analýza marketingovej komunikácie neziskovej organizácie Člověk v tísni
Analýza marketingovej komunikácie neziskovej organizácie Člověk v tísni
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace Člověka v tísni. Klade si za cíl definovat pozici, podobu a obsah marketingu v rámci neziskové organizace a na základě této definice definovat úlohu, podobu a obsah marketingově komunikačních nástrojů v neziskové organizací. V práci jsou nejprve vymezeny teoretické koncepty, které jsou zásadní pro následnou analýzu …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of the non-profit organization People in Need. The aim of this work is to define the position, form and content of marketing within a non-profit organization. Based on this definition, it defines the role, form and content of marketing communication tools in a non-profit organization and compares them to the ones used in actual …viacAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikácie neziskovej organizácie Člověka v tísni. Kladie si za cieľ definovať pozíciu, podobu a obsah marketingu v rámci neziskovej organizácie a na základe tejto definície definovať úlohu, podobu a obsah marketingovo komunikačných nástrojov v neziskovej organizácií. V práci sú najprv vymedzené teoretické koncepty, ktoré sú zásadné pre následnú …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Ladislav Pátík
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADOVÁ, Dominika. \textit{Analýza marketingovej komunikácie neziskovej organizácie Člověk v tísni}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/bsgy86/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Tvorba marketingovej stratégie neziskovej organizácie
Laura Beneková -
Marketingová komunikácia neziskovej organizácie
Alica Chňapeková -
Stratégia e-mailingu neziskovej organizácie Česko.Digital
Terézia Palaščáková -
Analýza propagačnej komunikácie neziskovej organizácie AIESEC
Erika Kováčová -
Marketingová orientácia neziskovej organizácie Elpida
Denisa Žideková -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák
Názov
Vložil
Vložené
Práva