Jak se vidí asistenti pedagoga: Vnímání povolání a perspektivy setrvání v něm – Bc. Kristýna Lacinová
Bc. Kristýna Lacinová
Bachelor's thesis
Jak se vidí asistenti pedagoga: Vnímání povolání a perspektivy setrvání v něm
Teaching assistants’ self-view: The perception of the profession and of the prospects of remaining in it
Anotácia:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá vnímáním profese asistentů pedagoga na prvním stupni základních škol. Cílem bakalářské práce je představit vnímání povolání asistentek pedagoga jejich očima. V teoretické části se práce zabývá základními informacemi o asistentech pedagoga a pojetím asistenta pedagoga jako povolání. Empirická část se skládá ze dvou částí. Tou první je metodologie výzkumu, druhá …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the job perception of primary school teaching assistants. The goal of the thesis is to present the job perception of the assistants through their own eyes. The theoretical part of the thesis is concerned with the basic information about teaching assistants and about the conception of a teaching assistant as a profession. The empirical part consists of two other parts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pfozf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedúci: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: MA Tomáš Lintner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků s náročným chováním ve vybraných základních školách
Adriana SZKUTOVÁ -
Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
Barbora ČUPAJOVÁ -
Asistent pedagoga u žáka s mentálním postižením z pohledu spolužáků
Simona SEDLAČÍKOVÁ -
Integrace žáka s lehkým mentálním postižením a s ADHD do běžné základní školy
Monika Dovrtělová -
Asistent pedagoga a děti se speciálními vzdělávacími potřebami v našem školství
Jitka Marczicsuková -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Úloha a míra intervence asistenta pedagoga při vzdělávání žáka s ADHD v běžné základní škole
Hana Poláčková -
Vnímání role asistenta pedagoga u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami očima rodičovské veřejnosti
Kateřina NOVÁKOVÁ