Ing. Alena BAMBUCHOVÁ

Diplomová práce

Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s. r. o.

Optimization Project of Customer Relationship Management Concept in Kovar Ltd.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je ve finále nastínit projekt optimalizace řízení v této oblasti pro firmu Kovar s. r. o. Tato práce má dvě časti, teoretickou a praktickou. Přičemž teorie je zaměřena obecně na koncept řízení vztahů se zákazníky, tedy Customer Relationship Management, pilíře tohoto konceptu, principy implementace a také jeho přínosy pro …více
Abstract:
The thesis is focused on customer relationship management and its main objective is to outline the final project optimization associated with this topic for Kovar Ltd. This work has two parts, theoretical and practical one. The theory is generally concentrated on the concept of Customer Relationship Management, pillars of this concept, principles of implementation and its benefits for business practice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 16162

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAMBUCHOVÁ, Alena. Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s. r. o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe