Aplikace modelu teorie hromadné obsluhy – Adéla Tempírová
Adéla Tempírová
Bakalářská práce
Aplikace modelu teorie hromadné obsluhy
Application of queuing theory model
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající stav systému hromadné obsluhy (HO) na stanici technické kontroly (STK) firmy Autocentrum Zábřeh s.r.o. a dále navrhnout za pomoci modelů HO praktické kroky pro optimalizaci obsluhy.Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První z nich je Teoretická část, která popisuje operační výzkum, jako souhrn disciplín, mezi niž patří teorie HO, dále pak problematiku …víceAbstract:
The aim of this bachelor`s thesis is to analyse the current queuing system in the company Autocentrum Zábřeh s.r.o. technical control station and to suggest practical steps for optimizing the system using queuing theory models.The theoretical part of the thesis covers operational research as a summary of disciplines that include queuing theory models, their characteristics and types, and their probability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Kvasnička, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Analýza provozu ve společnosti Cinestar, s.r.o.
Romana Brůčková -
Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Jakub Klouda -
Analýza systému hromadné obsluhy ve společnosti Žluté lázně
Hana Říhová -
Aplikace modelu teorie hromadné obsluhy
Lenka Krausová
Název
Vložil
Vloženo
Práva